Program Strategije digitalnog komuniciranja u poslovanju namijenjen je razvoju ključnih aspekata komunikacije u digitalnom okruženju među zaposlenicima poslovnih subjekata. Poznavanje osnovne suvremene pravopisne problematike doprinosi boljoj komunikaciji i profesionalnom uspjehu, neovisno kojim kanalom se komunicira (e-mail, poslovni dopisi, društvene mreže). E-mail je jedan od najčešćih kanala poslovne komunikacije. Osobe koje su educirane o poslovnim pravilima pisanja e-mailova i poslovnih dopisa, te njihovoj strukturi bolje će se snalaziti u profesionalnom okruženju. Društvene mreže danas su nezaobilazan alat komunikacije svakog pojedinca i poslovnog subjekta, te poznavanje istog pomaže izgradnji profesionalnog identiteta i poslovne mreže. Osim toga, današnje poslovanje nezamislivo je bez poznavanja rada u MS Wordu, što olakšava pripremu dokumenata za samostalno korištenje i poslovnu komunikaciju ali i za rad na zajedničkim dokumentima.
Programu Strategije digitalnog komuniciranja u poslovanju mogu pristupiti kandidati koji žele steći znanja iz ovog područja uz uvjet minimalno završenog srednjoškolskog obrazovanja.
Program je namijenjen osobama koje žele poboljšati svoje osnovno znanje iz gramatike i pravopisa u hrvatskom jeziku, te koristiti digitalne alate i platforme za uspješniju komunikaciju u poslovnom i digitalnom okruženju. Kroz usvajanje ovih vještina, polaznici programa trebali bi postati učinkovitiji komunikatori te doprinijeti pozitivnoj kulturi i ugledu poslovnog subjekta u kojem rade. Koristan je za pojedince koji redovito surađuju s poslovnim partnerima i klijentima te svakodnevno komuniciraju u digitalnom okruženju. Ovim programom će razviti vještine korištenja alata i platformi za komunikaciju i dijeljenje informacija, vještine pisanja i kreiranja sadržaja prilagođenog digitalnim kanalima poštujući pravopisna i gramatička pravila u poslovnoj komunikaciji
• Jezična kultura
• Pravopisna norma hrvatskoga jezika
• Morfološka norma
• Sintaktička norma
• Tvorba riječi
• Leksička norma
• Normativna literatura
• Pisana komunikacija putem e-maila
• Struktura e-maila i poslovnog dopisa
• Principi rada u MS Wordu
• Izgled dokumenta
• Rad na zajedničkom dokumentu
• Dodavanje digitalnog potpisa
• Upoznavanje s osnovnim modelima poslovne komunikacije
e-mailom
• Primjena softverskih rješenja za upravljanje komunikacijskim kampanjama putem e-maila (newsletteri i bilteni)
• Izrada komunikacijske poruke (kampanje) putem e-maila
• Analiza metrike kroz komunikaciju e-mailom
• Izrada komunikacijskog plana za društvenu mrežu Linkedin
Voditeljica programa cjeloživotnog učenja
Prof. dr. sc. Helena Štimac
e-mail: helena.stimac@efos.hr
Tel: ++385 (0)31 22 44 00 (centrala)
Nakon završenog programa polaznici će moći:
Završetkom Programa stječe se potvrda o završenom programu cjeloživotnog učenja Strategije digitalnog komuniciranja u poslovanju.
Program se najčešće održava u razdoblju od rujna do lipnja.
Program se izvodi u poslijepodnevnim satima, krajem tjedna i subotom u prijepodnevnim terminima, kako bi bili prilagođeni radnom rasporedu polaznika.
Detaljan raspored za svaki program će biti dostavljen polaznicima prije početka nastave. O točnom datumu početka izvođenja programa i rasporedu predavanja polaznici će biti informirani nakon isteka roka za prijavu a prije upisa na program.
Informaciju o planiranom razdoblju izvođenja nastave možete dobiti upitom na adresu cjelozivotno.ucenje@efos.hr.