prof. dr. sc. Antun Biloš

Naslovna
Predavači
prof. dr. sc. Antun Biloš

prof. dr. sc. Antun Biloš

Programi

Antun Biloš je redoviti profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Doktorirao je u području društvenih znanosti, polje ekonomije, s fokusom na digitalni marketing. Istraživački je orijentiran na proučavanje marketinške filozofije u okrilju brzorastućih digitalnih tehnologija, što uključuje digitalni marketing, e-trgovinu, e-poslovanje i srodna područja. Sudjeluje u izvođenju nastave na svim razinama visokog obrazovanja na matičnoj instituciji i kao vanjski suradnik na nekoliko drugih fakulteta u Hrvatskoj. Uz više od 50 znanstvenih radova, u suautorstvu je objavio i dvije knjige. Aktivni je član Hrvatske udruge za marketing (CROMAR) i Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing (CRODMA). Uz primarni fokus na akademske aktivnosti, dodatno sudjeluje u različitim poslovnim poduhvatima kroz podržavanje poslovnih procesa, savjetovanje i istraživačke aktivnosti. Sustavno je analitičan u provođenju svih akademskih i poslovnih aktivnosti, ali osjetljiv na detalje. Romantičarski percipira internet od 1997.

Ostali predavači

crosschevron-rightmenu-circle