PROGRAMI CJELOŽIVOTNOG UČENJA

Naslovna
Programi

Raspisan poziv

Program izobrazbe u području javne nabave

Suvremena specijalistička i stručna učenja postaju sve važnija na tržištu rada. Program izobrazbe u području javne nabave je program cjeloživotnog učenja ustrojen prema sadržaju koji odgovara važećim propisima i europskim standardima vezanim za područje javne nabave. Uz postupke javne nabave vezane za redovito poslovanje javnih naručitelja, ova su znanja potrebna i prilikom izrade projektnih prijedloga za potrebe procjene kapitalnih ulaganja te provedbe većih investicijskih ulaganja. Uslijed navedenog, naglasak programa je na stjecanju stručnog i praktičnog znanja i vještina potrebnih na tržištu rada. Putem programa cjeloživotnog učenja ¨Program izobrazbe u području javne nabave¨ polaznici prolaze edukaciju od 50 sati i pristupaju pisanom ispitu koji u okviru programa predstavlja bazičnu pripremu za polaganje stručnog ispita koji se provodi u pisanom obliku od strane ispitne komisije Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja. Na osnovu ovog programa polaznici stječu Potvrdu o pohađanju izobrazbe koja se izdaje polazniku nakon uspješno završene Izobrazbe a neophodna je za stjecanje uvjeta za prisuptanje stručnom ispitu pri Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja. Potvrda o pohađanju izobrazbe važeća je tri godine u kojem roku polaznik mora pristupiti pisanom ispitu koji se provodi pri Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja. Nakon što polaznici uspješno polože ispit temeljem ovlaštenja i odobrenja od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, polaznici stječu certifikat i ovlaštenje za sve postupke provođenja javne nabave. Certifikat je potvrda koja se izdaje temeljem uspješno položenog ispita kojim se potvrđuje posjedovanje znanja i vještina u području javne nabave Certifikat se izdaje na rok od tri godine, a obnavlja onim nositeljima certifikata koji su tijekom važenja certifikata (tri godine) ostvarili 32 sata redovitog usavršavanja propisanih Pravilnikom o izobrazbi u području javne nabave. Pravo na stjecanje potvrde o završenom programu cjeloživotnog učenja ¨Program izobrazbe u području javne nabave¨ polaznik stječe nakon što odsluša minimalno 75 % od 50 sati održane nastave te pozitivno riješi pisani završni ispit koji istodobno služi i kao priprema za polaganje ispita te stjecanje certifikata Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja. Polaznici kroz program sudjeluju u raspravama, postavljaju pitanja, komentiraju te rješavaju zadatke i studije slučaja iz prakse javne nabave.

Broj sati
50
Predavači
5
Cijena
600,00
saznaj više →

Financijski menadžment

Korporativno upravljanje za članove nadzornih i upravnih odbora

Korporativno upravljanje predstavlja sustav pravila, praksi i procesa pomoću kojih se usmjerava i kontrolira poslovanje tvrtki. Suštinski, ono obuhvaća uravnoteženje interesa različitih dionika tvrtke, uključujući dioničare, viši menadžment, poslovne partnere, kreditore, institucije i širu zajednicu. Kao takvo, korporativno upravljanje obuhvaća gotovo sve sfere upravljanja, te uključuje od akcijskih planova i internih kontrola do mjerenja performansi i korporativnog izvještavanja.

Važnost poznavanja i primjene principa korporativnog upravljanja leži u njegovoj sposobnosti da osigura transparentnost i odgovornost u poslovanju, što je ključno za izgradnju povjerenja s investitorima, zajednicom i javnim službenicima. Dobro korporativno upravljanje stvara jasna pravila i kontrole, usmjerava upravljačku strukturu i usklađuje interese dioničara, menadžmenta i zaposlenika. Ovi principi pomažu u osiguravanju dugoročne financijske stabilnosti i povrata na uloženi kapital ali i olakšavaju prikupljanje novog kapitala. Primjena učinkovitih praksi korporativnog upravljanja može smanjiti rizik od financijskih gubitaka, operativnih rizika i koruptivnih aktivnosti. S druge strane, loše korporativno upravljanje može dovesti do operativnih problema i smanjene profitabilnosti. Stoga je razumijevanje korporativnog upravljanja i njegovo implementiranje u poslovne subjekte ključno za osiguranje održivosti i uspješno poslovanje.

Program cjeloživotnog učenja "Korporativno upravljanje za članove nadzornih i upravnih odbora" osmišljen je kako bi unaprijedio vještine i znanja ključnih aktera u korporativnom sektoru, omogućujući im da efikasno upravljaju i nadziru poslovanje svojih organizacija. Fokusiran je primarno na ishode učenja razine 7 HKOa, program pruža dubinsko razumijevanje korporativnog upravljanja, pravnih okvira, financijskog izvještavanja, planiranja i nadziranja, unutarnje revizije, strateškog vodstva i etičkih praksi, čime sudionici stječu kompetencije potrebne za učinkovito donošenje odluka i upravljanje rizicima.

 

 

Broj sati
60
Predavači
13
Cijena
1.500,00
saznaj više →

Cost-benefit (analiza troškova i koristi)

Cost - benefit analiza, odnosno analiza troškova i koristi projekta predstavlja analitički alat kojim se kvantificiraju financijske i društvene koristi i troškovi projekta te se ista koristi prilikom procjene doprinosa projekta ciljevima kohezijske politike. Izrada Cost - benefit analize bila je obavezan dio projektne dokumentacije za velike projekte sufinancirane u okviru kohezijske politike Europske unije te je stoga Europska komisija za programsko razdoblje 2014. - 2020. izradila Vodič kroz analizu troškova i koristi investicijskih projekata. U novom programskom razdoblju 2021. – 2027. godine preporučuje se korištenje navedenog Vodiča u kombinaciji s vodičem Economic Appraisal Vademecum 2021–2027, koji se također koristi za izradu i ocjenu prijedloga investicijskih projekata koji se planiraju financirati iz sredstava EU-a.

Cilj edukacije Cost - benefit analiza (Analiza troškova i koristi) je osposobiti polaznike za samostalnu procjenu financijske i društvene opravdanosti investicijskog projekta kroz izradu Cost - benefit analize. Polaznici će se upoznati s potrebnim koracima u pripremi projekta za sufinanciranje sredstvima EU te ključnim područjima u izradi financijske i ekonomske analize.

Program je usuglašen s Vodičem kroz analizu troškova i koristi investicijskih projekata i vodičem Economic Appraisal Vademecum 2021–2027 te donosi posebnu vrijednost polaznicima kroz iskustva i znanje stručnjaka iz uglednih institucija koji rade na pripremi, provedbi i ocjeni europskih projekata. Program se provodi kroz ciklus predavanja, razrade poslovnih slučajeva te mentorskog rada uz praktični rad u MS Excelu.

Broj sati
40
Predavači
4
Cijena
600,00
saznaj više →

Financijska analiza i planiranje

Financijska analiza i planiranje pomoću podataka iz financijskih izvještaja i drugih poslovnih izvora omogućuje menadžmentu da stekne informacije koje su potrebne za oblikovanje poslovnih planova, donošenje poslovnih odluka i upravljanje poduzećem. Korištenje pokazatelja financijske analize je od posebnog značaja jer omogućuje razumijevanje, tumačenje ostvarenih ali i predviđanje budućih financijskih rezultata. S druge strane financijsko planiranje je neophodno u poslovanju poduzeća kao podloga za donošenje strateških poslovnih odluka te procjenu utjecaja promjena u okruženju na poslovanje poduzeća.

Cilj programa „Financijska analiza i planiranje“ je osposobiti polaznike za samostalnu procjenu financijske uspješnosti i stabilnosti poslovanja trgovačkih društava te izradu operativnog i financijskog plana. U okviru Programa predviđen je praktični rad u MS Excelu tijekom trajanja programa s ciljem osposobljavanja polaznika za provođenje navedenih procjena i planova u digitalnom obliku.

Financijska analiza i planiranje je program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije odobren od strane Senata Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske te je 16. veljače 2024. godine upisan u Registar Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO).

Broj sati
45
Predavači
2
Cijena
650,00
saznaj više →

Upravljanje projektima

Upravljanje ICT projektima: od tradicionalnog do agilnog

Cilj programa „Upravljanje ICT projektima: od tradicionalnog do agilnog“ je odgovoriti na rastuće potrebe IT industrije i osposobiti polaznike temeljnim znanjima, vještinama i kompetencijama potrebnim za vođenje ICT projekata. Program nastoji premostiti značajan jaz u vještinama koji trenutno postoji između potražnje za voditeljima ICT projekata i dostupnosti kvalificiranih stručnjaka na tržištu. Nadalje, zbog brzog tempa tehnološkog napretka, ovaj program ima za cilj i osigurati da polaznici programa budu u toku s najnovijim trendovima, alatima i metodologijama vođenja projekata u ICT industriji.

Program cjeloživotnog učenja fokusiran je na praktičnu primjenu što podrazumijeva korištenje primjera i studija slučajeva iz stvarnog svijeta te prijenos znanja od predavača s dugogodišnjim iskustvom rada u industriji na pozicijama voditelja ICT projekata

Broj sati
45
Predavači
8
Cijena
600,00
saznaj više →

Voditelj EU projekata

Suvremena specijalistička i stručna obrazovanja postaju sve važnija na tržištu rada. Program Voditelj EU projekata je ustrojen prema sadržaju koji odgovara europskim kriterijima, a naglasak je na razradi aktualnih tema primjenom teoretskih i praktičnih znanja. Izobrazba će se provoditi interaktivno, na stvarnim primjerima iz prakse. U realizaciju Programa uključeni su stručnjaci iz prakse, osobe s akademskim obrazovanjem i pedagoškim iskustvima.

Cilj programa Voditelj EU projekata je osnažiti kapacitete polaznika za samostalnu pripremu i provedbu projekata financiranih iz sredstava Europske unije i drugih izvora, te naučiti polaznike kako pripremiti projektni prijedlog i provesti projekt uz osmišljavanje koncepta i strategije projekata kako bi bili prihvatljivi za EU financiranje, te izradi studije izvodljivosti i financijsko-ekonomske analize.

Program cjeloživotnog učenja “Voditelj EU projekata“ izvodi se u obliku interaktivne nastave, samostalnih i timskih zadataka i vježbi u ukupnom trajanju 110 sati.

Broj sati
110
Predavači
12
Cijena
929,06
saznaj više →

Turizam

Program stručnog usavršavanja za turističkog vodiča

Program cjeloživotnog učenja “Program stručnog usavršavanja i polaganje stručnog ispita za turističkog vodiča“ namijenjen je osobama koje se bave turizmom ili razmišljaju o pokretanju vlastitog poduzetničkog pothvata u sektoru turizma. Kompetencije završenog Programa ogleda se u usvajanju općih i specifičnih znanja o političkom i gospodarskom sustavu Republike Hrvatske, znanja o turizmu u praksi i turističkom zakonodavstvu kao i znanja iz povijesti i geografije.

Program traje 101 nastavni sat a izvode ga nastavnici Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i stračnjaci iz prakse. Nakon završenih predavanja polaže se komisijski ispit. Ocjena uspjeha o ispitu je “položio” ili “nije položio”. Nakon uspješno završenog programa i položenog stručnog ispita pristupnicima se izdaju uvjerenja o osposobljenosti koje sadrži elemente koje određuje Ministarstvo turizma. Program se izvodi u skladu s Pravilnikom o stručnom ispitu za turističke vodiče i ispitnom programu za turističke pratitelje, Misitarstva turizma (https://mint.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/1996-1060.htm).

Uz opći dio, moduli koje mogu polagati turistički vodiči (u okviru posebnog djela) su:

  • „Istočna Hrvatska“, koja obuhvaća teme iz područja Osječko – baranjske županije, Vukovarsko – srijemske županije, Požeško – slavonske županije i Brodsko – posavske županije,
  • „Sjeverna Hrvatska“, koja obuhvaća teme iz područja Varaždinske županije, Međimurske županije, Krapinsko – zagorske županije,
  • „Središnja Hrvatska“, koja obuhvaća teme iz područja Bjelovarsko – bilogorske županije, Virovitičko – podravske županije i Koprivničko – križevačke županije.

Upisna cijena programa iznosi 597,25 EUR za opći dio i posebni dio (jedan modul). Upisna cijena za druge module (županije) iznosi: 298,63 EUR.

U cijenu su uključeni:

  • predavanja,
  • skripte,
  • polaganje ispita pred ispitnom komisijom

Za sve predmete organizirano je pohađanje nastave, odnosno praktični dio na terenu. Pripremljene su i posebne skripte za lakše savladavanje gradiva, koje se uručuju polazniku na početku seminara.

Broj sati
101
Predavači
13
Cijena
597,25 € / 298,63
saznaj više →

Voditelj turističkog gospodarstva

Turizam, obuhvaćajući opće kompleksnosti turističke potražnje, koja se očituje kroz dislociranost od turističke ponude, heterogenost, elastičnost (primarnu i sekundarnu), dinamičnost i sezonski karakter, stvara potrebu za profiliranjem novih stručnjaka u području turizma koji su sposobni pratiti zahtjevno tržište, kreirati nove turističke sadržaje, uzimajući u obzir suvremene turističke trendove, potrebe suvremenih turista te prepoznavanje prilika iz okoline. U strateškom smislu oblikovanje programa cjeloživotnog učenja „Voditelj turističkog gospodarstva“ u funkciji je strateških prioriteta Europske Unije i Republike Hrvatske, posebno u pogledu osiguranja rasta zapošljavanja i konkurentnosti kroz uspostavu regionalnih centara kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva.

Ovaj program cjeloživotnog učenja stavlja prioritet na aktivnosti intenzivnog razvoja vještina za bavljenje turizmom kroz uspješne primjere i usku suradnju s relevantnim nositeljima razvoja turističkih proizvoda u području jačanja interesa mladih za zanimanja u turizmu. Cilj programa je osigurati transfer znanja koji će pomoći pojedincima u razumijevanju osnovnih elemenata turizma i turističkog poslovanja, upravljanja turističkim gospodarstvom kroz analizu i izradu marketinških aktivnosti turističkih poslovnih subjekata, te da se nakon završetka programa cjeloživotnog učenja mogu na učinkovit način uključiti u radne i upravljačke procese turističkog poslovnog subjekta.

Cilj programa je osigurati transfer znanja koji će pomoći pojedincima u razumijevanju osnovnih elemenata turizma i turističkog poslovanja, upravljanja turističkim gospodarstvom kroz analizu i izradu marketinških aktivnosti turističkih poslovnih subjekata, te da se nakon završetka programa cjeloživotnog učenja mogu na učinkovit način uključiti u radne i upravljačke procese turističkog poslovnog subjekta. Kroz razvoj kompetencija polaznika program doprinosi podizanju svijesti o važnosti turizma i poticanja na razvoj destinacije s ciljem stvaranja pozitivnih stavova koji će rezultirati unaprjeđenju postojećih i razvoju novih turističkih proizvoda.

Broj sati
120
Predavači
19
Cijena
597,25
saznaj više →

Poduzetnička akademija

Poduzetnička akademija - franšizno poslovanje od A do Ž

Franšiza je poslovna strategija poduzeća različitih veličina: velikih koji na taj način postaju još veći, ali i malih koji na taj način postaju veliki. Osim što osigurava rast, franšiza predstavlja i način ulaska u poduzetničku aktivnost. To je poslovna strategija koja svim sudionicima (i davatelju i primatelju franšize) donosi dobre poslovne rezultate. Ta razina uspješnosti franšiznog poslovanja rezultat je postojanja dobrog proizvoda/usluge, dobrog i uhodanog modela poslovanja, uključivo organizaciju poslovnih operacija i marketinški pristup, te predanog rada korisnika franšize.

Cilj ovog cjeloživotnog programa je doprinijeti razvoju razumijevanja i korištenja franšiznog poslovnog modela u Republici Hrvatskoj, te povećanju broja ljudi, koji će koristiti franšizu kao način ulaska u poduzetničku djelatnost i/ili kao način razvoja poslovanja.

Broj sati
17
Predavači
3
Cijena
132,72
saznaj više →

Poduzetnička akademija - pokretanje poduzetničkog pothvata

Brojna istraživanja potvrdila su važnost edukacije u pokretanju, vođenju i razvoju poduzetničkih pothvata. Izjava kako se poduzetnici rađaju, davno je odbačena kao istinita – poduzetničko obrazovanje (formalno i neformalno) značajno doprinosi razvoju poduzetničkih kompetencija, koje su potrebne i koje pomažu u razvoju i vođenju poduzetničkih pothvata.

Cilj ovog cjeloživotnog programa je doprinijeti razvoju poduzetničkih kompetencija polaznika, koje će im pomoći u donošenju odluke pokrenuti poduzetnički pothvat ili ne, ali i kako ga voditi i razvijati do razine održivosti. Kroz razvoj poduzetničkih kompetencija polaznika, program doprinosi i njihovom boljem snalaženju u različitim osobnim i profesionalnim situacijama, kao i razvoju organizacija u kojima djeluju.

Program je nastao kao rezultat dugogodišnjeg iskustva u istraživanju poduzetništva, ali i praktičnom radu s poduzetnicima početnicima u vidu mentoriranja, te vođenja različitih oblika edukacije namijenjenih poduzetnicima.

U izvođenju programa sudjeluju nastavnici Ekonomskog fakulteta u Osijeku, Pravnog fakulteta Osijek i Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek te vanjski suradnici. Vanjski suradnici su poduzetnici ili poslovni ljudi s dugogodišnjim iskustvom, koji će kroz svoje primjere olakšati polaznicima razumijevanje određenih tematskih cjelina programa.

Broj sati
60
Predavači
21
Cijena
597,25
saznaj više →

Poduzetnička akademija - poslovno planiranje

Jedan od ključnih razloga zašto poduzetnički pothvati ne uspijevaju je nedovoljna priprema i planiranje njegovog početka. Mali broj poduzetnika odvoji potrebno vrijeme za prikupljanje i analizu informacija, koje mu mogu pomoći u odgovoru na pitanje „Ima li moja ideja smisla?“ i „Može li se (te na koji način) pretvoriti u uspješan poduzetnički pothvat?“. Proces poslovnog planiranja može im pomoći u traženju odgovora na ova pitanja.

Cilj programa cjeloživotnog učenja Poduzetnička akademija – Poslovno planiranje je omogućiti polaznicima razumijevanje poduzetničkog procesa i procesa poslovnog planiranja, kao njegovog sastavnog dijela, izrade poslovnog plana, kao važnog dokumenta koji pomaže u donošenju odluke o pokretanju poduzetničkog pothvata ali služi i kao alat za njegovo vođenje i razvoj. Program priprema polaznike i za prezentaciju (“prodaju”) poslovnog plana (partnerima, investitorima..), koja je važna faza prije same realizacije i pokretanja poslovnog pothvata/projekta.

Posebnost programa je predmet „Prodaja“ poslovnog plana, u kojem polaznici prezentiraju svoj poslovni plan pred grupom stručnjaka i profesora, od kojih dobivaju povratnu informaciju o snagama i slabostima prezentiranog poslovnog plana i poslovne ideje.

Druga posebnost programa je mogućnost polaznika, zainteresiranih za pokretanje vlastitog pothvata, koristiti savjetodavne usluge Centra za poduzetništvo Osijek (http://www.czposijek.hr) i Studentskog poduzetničkog inkubatora (SIOS, https://sios.hr) šest mjeseci besplatno, u fazi razvoja vlastite ideje. Polaznici koji pokrenu vlastiti poduzetnički pothvat mogu koristiti usluge mentorskog programa kluba poduzetnika seniora SENTOR (https://sentor.com.hr)

Program cjeloživotnog učenja Poduzetnička akademija – Poslovno planiranje sastoji se od 10 obveznih predmeta, koji pokrivaju sve elemente poduzetničkog procesa; od odluke pojedinca da postane poduzetnik, preko uočavanja poslovne prilike, vrednovanja te prilike, pisanja poslovnog plana i njegove prezentacije odabranim dionicima.

Broj sati
40
Predavači
14
Cijena
340,00
saznaj više →

Upravljanje ljudskim potencijalima

Zadovoljstvo i angažiranost zaposlenika

Zadovoljstvo i angažiranost zaposlenika program je koji se bavi pitanjem posvećenosti poslu od strane zaposlenika i menadžera, te stvaranja radnih uvjeta i korporativne kulture koji će omogućiti svakom pojedincu unutar organizacije da se poveže s organizacijom i ostvari visoki angažman. Fokus programa je na kritičnim faktorima poticanja angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika, te metodama pozitivnog utjecaja na njihovu motivaciju, a sve s ciljem povećanja produktivnosti zaposlenika. Cilj programa je osnažiti polaznike i povećati njihovu sposobnost izgradnje organizacijskog okruženja koje potiče posvećenost i uključenost zaposlenika u svakodnevne poslovne aktivnosti, povećava zadovoljstvo i motivaciju zaposlenika i menadžera, te pozitivno utječe na produktivnost i poslovne rezultate organizacije.

Broj sati
10
Predavači
3
Cijena
146,00
saznaj više →

Radni učinak zaposlenika

Radni učinak zaposlenika program je koji se bavi pitanjem produktivnosti zaposlenika, praćenjem i analizom radne uspješnosti zaposlenika, te pravilnim vrednovanjem radnog učinka svakog zaposlenika. Kroz ujedinjavanje svih zaposlenika oko ciljeva organizacije, postavljanjem očekivanja, praćenjem i pružanjem redovne povratne informacije organizacijska jedinica upravljanja ljudskim resursima direktno doprinosi uspješnosti poslovanja poduzeća. Cilj programa je osigurati transfer znanja koji će pomoći polaznicima u upravljanju procesima radne uspješnosti za svako radno mjesto unutar poduzeća, odnosno, osigurati polaznicima nova znanja i vještine koje će im pomoći u analizi radnog učinka zaposlenika i povećanju radne uspješnosti.

Broj sati
15
Predavači
3
Cijena
212,36
saznaj više →

Administrativni poslovi u upravljanju ljudskim potencijalima

Administrativni poslovi u upravljanju ljudskim potencijalima program je koji se bavi temeljnim odrednicama iz šireg područja radnog prava, od procesa pripreme i sklapanja ugovora o radu, ali i prestanka radnog odnosa, pravne zaštite radnika i poslodavca, stabilnosti zaposlenja, definiranja granice između privatnog i poslovnog života, jednakosti na radnom mjestu, novih oblika rada i sl. Svrha je programa polaznike obučiti kako primjenjivati odgovarajuće pravne norme relevantne za područje upravljanja ljudskim potencijalima, kako ih tumačiti i koristiti u svakodnevnom radu. Cilj je polaznike upoznati s regulatornim okvirom koji utječe na funkcioniranje radnih odnosa. Program daje pregled prava i obveza u radno-pravnom odnosu što obuhvaća razdoblje od ulaska radnika u organizaciju, pravnog rješavanja različitih situacija tijekom trajanja radnog odnosa radnika, zaštite zakonom zajamčenih prava, ali i ispunjavanja obveza radnika, zaštite osobnih podataka do prestanka radnog odnosa i njegovog pravnog reguliranja.

Broj sati
10
Predavači
2
Cijena
146,00
saznaj više →

Brendiranje u upravljanju ljudskim potencijalima

Brendiranje u upravljanju ljudskim potencijalima program je koji se bavi temeljnim odrednicama izrade, njegovanja i promocije organizacije kao brenda kako bi bila privlačna trenutnim i potencijalnim zaposlenicima te tržištu općenito. Polaznici će moći ocijeniti povezanost brendiranja i uspjeha organizacije, analizirati stanje i postaviti ciljeve brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima; dizajnirati proces brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima odabrane organizacije; osmisliti plan komunikacije, te; ocijeniti uspješnost brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima i dati preporuke za poboljšanje. Vještine i znanja koja će polaznici steći u okviru ovog programa su osmišljavanje modela, provedba i mjerenje učinka brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima.

Broj sati
10
Predavači
2
Cijena
146,00
saznaj više →

Kako mjeriti uspješnost procesa i praksi upravljanja ljudskim potencijalima

Kako mjeriti uspješnost procesa i praksi upravljanja ljudskim potencijalima? program je koji se bavi temeljnim odrednicama validacije uspješnosti procesa i praksi upravljanja ljudskim potencijalima te donošenjem odluka baziranim na podatcima kroz sustavno praćenje i razumijevanje ključnih metrika u području upravljanja ljudskim potencijalima. Organizacijska jedinica upravljanja ljudskim potencijalima funkcija je koja često upravlja sa značajnim budžetom u organizaciji i stoga je vrlo važno znati imaju li prakse i procesi koje provodi pozitivan utjecaj na poslovanje i jesu li opravdali provedena ulaganja. Metrike i analitika upravljanja ljudskim potencijalima alati su koji mogu pomoći stručnjacima da kvantificiraju i prezentiraju svoj doprinos poslovanju putem identificiranja poslovnih problema i donošenja kvalitetnih odluka. Uslijed navedenog, ovaj program namijenjen je osobama koje donose odluke relevantne za upravljanja ljudskim potencijalima u organizacijama.

Broj sati
10
Predavači
2
Cijena
146,00
saznaj više →

Organizacija rada i upravljanje ljudskim potencijalima

Organizacija rada i upravljanja ljudskim potencijalima program je namijenjen osobama koje žele izgraditi ili nadograditi svoja znanja iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te razviti vještine i kompetencije u području interorganizacijskih odnosa. Specifične kompetencije programa obuhvaćaju: strateško planiranje ljudskih potencijala u skladu s organizacijskim specifičnostima gospodarskog subjekta, analizu strukture radnih mjesta u skladu s potrebama organizacije, te; razvoj radne kulture i standarda organizacijskog ponašanja.

Broj sati
10
Predavači
2
Cijena
146,00
saznaj više →

Razvoj zaposlenika, upravljanje znanjem i nasljeđivanjem

Razvoj zaposlenika, upravljanje znanjem i nasljeđivanjem program je koji se bavi temama ključnim za zadržavanje i zadovoljstvo zaposlenika. Posebno osjetljiva skupina su talenti, koje u otvorenom i digitalnom okruženju vrlo brzo mogu prepoznati i angažirati drugi poslodavci. Kroz kvalitetno i strateško upravljanje razvojem i talentima, organizacija osigurava kompetitivnu prednost nad konkurencijom. Svrha je programa omogućiti polaznicima usvajanje specifičnih znanja iz područja razvoja zaposlenika, upravljanja znanjem i nasljeđivanjem. Cilj programa je osposobljavanje polaznika za prepoznavanje i implementaciju prikladnih modela razvoja i nasljeđivanja usklađenim s razvojnom fazom, mogućnostima i potrebama organizacije.

Broj sati
10
Predavači
3
Cijena
146,00
saznaj više →

Zapošljavanje (planiranje, privlačenje i odabir zaposlenika)

Zapošljavanje (planiranje, privlačenje i odabir zaposlenika) je program koji se bavi temeljnim odrednicama planiranja potreba za zaposlenicima, učinkovitog privlačenja i odabira kandidata te zapošljavanja. Cilj je polaznike upoznati i s postavljanjem procesa zapošljavanja kroz definiranje potreba i izradu plana zapošljavanja, odabira odgovarajuće strukture selekcijskog procesa, privlačenja kandidata kroz brendiranje i oglašavanje, te odabir najboljih kandidata i mjerenje uspješnosti provedenog procesa.

Broj sati
10
Predavači
2
Cijena
146,00
saznaj više →

Komunikacijske vještine

Osobni razvoj i interpersonalna komunikacija u poslovnom okruženju

Program Osobni razvoj i interpersonalna komunikacija u poslovnom okruženju namijenjen je razvoju vlastitih ključnih aspekata komunikacije, ali i komunikacije među suradnicima i zaposlenicima poslovnih subjekata. Fokus na osobnom razvoju pomaže pojedincima bolje razumjeti sebe te postaviti prioritete i ciljeve, a sve u cilju građenja samopouzdanja i rješavanja strahova od neuspjeha te boljeg funkcioniranja u timu. Timski rad je često ključ uspjeha, te razvoj vještina poput timskog suradništva, rješavanja konflikata, postavljanja ciljeva tima i razvoja motivacije su ključne za uspješno vođenje i sudjelovanje u timskim projektima. Razvijanje interpersonalnih vještina te njihovo razumijevanje unaprjeđuje sposobnost komunikacije, odnosa s klijentima, poslovnim suradnicima i nadređenima što utječe na stvaranje pozitivne radne atmosfere, jača profesionalne odnose te gradi pozitivan imidž zaposlenika i poslovnog subjekta. Rad na ponašanju u komunikaciji u poslovnom okruženju, ponašanju na sastancima, te općenito pridržavanje poslovnih normi (odijevanje, maniri i sl.) jača interne i eksterne odnose, doprinosi izgradnji povjerenja te uspješnom obavljanju poslovnih transakcija.

Cilj programa je unaprijediti osobni razvoj pojedinca što je preduvjet dugoročnog uspjeha, unaprijediti verbalne i neverbalne komunikacije vještine, kao i općenito komunikacijsko ponašanje kako bi se poboljšala učinkovitost među timovima, smanjili konflikti i nerazumijevanja, te potaknula produktivnost i radna atmosfera.

Broj sati
20
Predavači
4
Cijena
327,00
saznaj više →

Strategije digitalnog komuniciranja u poslovanju

Program Strategije digitalnog komuniciranja u poslovanju namijenjen je razvoju ključnih aspekata komunikacije u digitalnom okruženju među zaposlenicima poslovnih subjekata. Poznavanje osnovne suvremene pravopisne problematike doprinosi boljoj komunikaciji i profesionalnom uspjehu, neovisno kojim kanalom se komunicira (e-mail, poslovni dopisi, društvene mreže). E-mail je jedan od najčešćih kanala poslovne komunikacije. Osobe koje su educirane o poslovnim pravilima pisanja e-mailova i poslovnih dopisa, te njihovoj strukturi bolje će se snalaziti u profesionalnom okruženju. Društvene mreže danas su nezaobilazan alat komunikacije svakog pojedinca i poslovnog subjekta, te poznavanje istog pomaže izgradnji profesionalnog identiteta i poslovne mreže. Osim toga, današnje poslovanje nezamislivo je bez poznavanja rada u MS Wordu, što olakšava pripremu dokumenata za samostalno korištenje i poslovnu komunikaciju ali i za rad na zajedničkim dokumentima.

Broj sati
15
Predavači
4
Cijena
255,00
saznaj više →

Umijeće javnog govora u poslovnoj komunikaciji

Program cjeloživotnog učenja „Umijeće javnog govora u poslovnoj komunikaciji“ posvećen je usavršavanju uvjerljivog i samopouzdanog javnog govora, naglašavajući njegovu ključnu ulogu koju igra u liderstvu, suradnji i uspostavljanju vjerodostojnosti. Sudionici mogu očekivati unapređenje sposobnosti prenošenja ideja, angažiranja publike i inspiriranja povjerenja u poslovnim situacijama poput prezentacija, sastanaka i interakcije s klijentima. Ovaj program je osmišljen kako bi polaznicima pružio temeljne alate, tehnike i samopouzdanje potrebne za izazivanje dojma, inspiriranja publike i ostavljanja snažnog utiska na publiku.

Cilj programa „Umijeće javnog govora u poslovnoj komunikaciji“ je omogućiti usavršavanje vještina javnog govora koje će polaznicima biti potrebne za snalaženje u kompleksnostima korporativnog okruženja, poticanje komunikacije i razvoj kontakata te doprinos uspjehu u profesionalnom napredovanju tako što će polaznicima ponuditi alate za pripremu, organizaciju i izvođenje učinkovitih javnih govora i savladavanje straha od javnog nastupa.

Broj sati
10
Predavači
2
Cijena
167,00
saznaj više →
crosschevron-rightmenu-circlearrow-up-circle