Brendiranje u upravljanju ljudskim potencijalima program je koji se bavi temeljnim odrednicama izrade, njegovanja i promocije organizacije kao brenda kako bi bila privlačna trenutnim i potencijalnim zaposlenicima te tržištu općenito. Polaznici će moći ocijeniti povezanost brendiranja i uspjeha organizacije, analizirati stanje i postaviti ciljeve brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima; dizajnirati proces brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima odabrane organizacije; osmisliti plan komunikacije, te; ocijeniti uspješnost brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima i dati preporuke za poboljšanje. Vještine i znanja koja će polaznici steći u okviru ovog programa su osmišljavanje modela, provedba i mjerenje učinka brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima.
Programima cjeloživotnog učenja iz područja upravljanja ljudskim potencijalima mogu pristupati kandidati koji žele steći znanja iz područja upravljanja ljudskim potencijalima uz uvjet minimalno završenog četverogodišnjeg srednjoškolskog programa.
Programi su namijenjeni vlasnicima i voditeljima organizacija, te osobama koje se u okviru svog redovitog poslovanja bave upravljanjem timovima i ljudskim potencijalima neovisno o području njihovog ranijeg obrazovanja. Također, programi su osmišljeni na način da za praćenje njihovog sadržaja i usvajanje znanja nisu potrebna predznanja iz ekonomskog ili drugih područja. Polaznici programa cjeloživotnog učenja mogu biti osobe koje su u svom dosadašnjem obrazovnom i/ili radnom iskustvu stekle određena znanja, vještine i kompetencije iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, jednako kao i one osobe koje takvih iskustava nemaju, ali ovo područje prepoznaju kao važno za razvoj vlastite poslovne karijere.
Ovi programi cjeloživotnog učenja nastali su kao rezultat suradnje između poslovnog sektora i Ekonomskog fakulteta u Osijeku na temelju identificirane potrebe za nedostajućim znanjima i vještinama u poslovnom sektoru putem provedenog istraživanja. Programi se provode u suradnji između stručnjaka iz prakse s višegodišnjim iskustvom u upravljanju ljudskim potencijalima i nastavnicima Ekonomskog fakulteta u Osijeku koji se bave istraživanjem i praksom upravljanja ljudskim potencijalima.
Voditeljica grupe programa cjeloživotnog učenja iz područja upravljanja ljudskim potencijalima:
Doc. dr. sc. Ana Živković
e-mail: ana.zivkovic@efos.hr
Pohađanjem programa cjeloživotnog učenja “Brendiranje u upravljanju ljudskim potencijalima” steći ćete praktična znanja i vještine potrebne za područje upravljanja ljudskim potencijalima te razviti vještine i kompetencije interorganizacijskih odnosa.
Ovaj modul omogućit će Vam analizu stanja i postavljanje ciljeva brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima. Moći ćete dizajnirati proces brendiranja, osmisliti plan komunikacije, te ocijeniti uspješnost brendiranja u upravljanju ljudskim potencijalima i dati preporuke za poboljšanje.
Završetkom Programa stječe se potvrda o završenom programu cjeloživotnog učenja „Brendiranje u upravljanju ljudskim potencijalima” što će doprinijeti razvoju Vaše karijere i dokazati Vašu stručnost u ovom području.
Program se najčešće održava u razdoblju od rujna do lipnja.
Program se izvodi u poslijepodnevnim satima, krajem tjedna i subotom u prijepodnevnim terminima, kako bi bili prilagođeni radnom rasporedu polaznika.
Detaljan raspored za svaki program će biti dostavljen polaznicima prije početka nastave. O točnom datumu početka izvođenja programa i rasporedu predavanja polaznici će biti informirani nakon isteka roka za prijavu a prije upisa na program.
Informaciju o planiranom razdoblju izvođenja nastave možete dobiti upitom na adresu cjelozivotno.ucenje@efos.hr.